Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen.. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen..

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 November 2008 | Nederland, Rucphen

Hallo allemaal,

Bij deze een update berichtje, want het duurt nu nog maar heel erg kort. Over 3 weekjes ben ik er namelijk al!

Alle dingetjes zijn zover geregeld. Ik heb gelukkig geen last van de malariapillen, ik weet ook al dat ik zeker ben ingepland in het weeshuis (maar goed, Ghana-kennende kan dat altijd nog veranderen) en ik vertrek ondanks de aankomende verkiezingen toch gewoon volgens planning op 2 december.
Ik ga morgen mijn visum regelen en de laatste dingetjes inkopen en daarna hoef ik alleen nog maar mn koffer in te pakken (die natuurlijk al half-ingepakt op zolder ligt haha)en afscheid te nemen van iedereen... :(

Met dit berichtje wil ik even iedereen heel erg bedanken die geld heeft gestort! Op dit moment stroomt het nog langzaam binnen, maar de teller staat al op 280,00 euro! DANKJULLIEWEL!!

Ik heb ook gehoord dat mijn hotmail niet goed zal werken daar, dus als jullie me willen mailen terwijl ik weg ben kan dat op:

lindaatjuhh@gmail.com

Verder hoop ik nog zoveel mogelijk leuke dingetjes te doen met jullie voor ik wegga en dan zal mijn volgend berichtje vanuit Ghana zijn!

Kus Linda




  • 12 November 2008 - 16:18

    Wieke:

    spannenddd!!
    ik zal alles lezen Lin, maar ik je nog binnenkort en dan krijg je een echte afscheidsknuffel

  • 12 November 2008 - 16:20

    Nouk:

    Linnie!

    Het gaat nu echt heel snel. Ik vind het zelfs spannend, haha! Ga komende 3 weken nog even heel veel leuke dingen met je doen en dan zal ik je toch echt 3 maanden moeten missen... :( (Ieks, dat is in 23 jaar nog nooit gebeurd..) Succes met alle voorbereidingen, maar dat zal wel goedkomen. Ik zou me pas echt zorgen gaan maken als je koffer nu nog níet half ingepakt op zolder zou liggen.
    Hoe laat moet ik 2 december ook alweer op Schiphol staan om je uit te zwaaien?

    Kusje!

  • 12 November 2008 - 18:07

    Pauline:

    Heej linda...nou gaat het ineens HEEL snel.Het is wel erg spannend voor je, en natuurlijk voor de rest van je familie (ook wij)
    Zal eerlijk zij zal blij zij als Mark jarig is hahah.
    dikkekuss Pauline

  • 12 November 2008 - 20:45

    Marissa:

    Haa Linda!

    Nou..je laatste berichtje vanuit Nederland! Ik ben heel benieuwd naar je volgende bericht:D Spannend hoor!!
    Succes met de laatste voorbereidingen! Maar jou kennende zal dat wel helemaal goed komen!
    Ik vind het echt superstoer dat je naar Ghana gaat!
    Tot snel!

    Kus

  • 12 November 2008 - 21:58

    Annick:

    Hey Linda!

    Wat gaat de tijd toch snel! Voor je het weet zit je lekker in het zonnetje daar! Succes met alle voorbereidingen!!

    Groetjes Annick

  • 13 November 2008 - 05:09

    Karlijn:

    Hey Linda!
    Over een maandje ben je al helemaal gewend, zeker weten! Jammer dat ik je niet meer zie voordat je weg gaat, maar 3 maanden gaan zo voorbij :-) Zal je verhaaltjes lezen, heel veel succes en plezier!
    X Karlijn

  • 13 November 2008 - 09:09

    Diane:

    heel spannend ja! en als ik weg ben 2 januari zitten we helemaal niet zo ver van elkaar!!!

    heel veel succes en geniet er van!!

    x

  • 24 November 2008 - 10:07

    Sanne De Leeuw:

    Hoi Linda,
    Ik ben inderdaad de Sanne van de mail... haha! Wat leuk dat je een berichtje hebt gestuurd. We zullen elkaar zeker zien in Tamale. Ik vertrek al bijna, komende donderdag om 7.00 's morgens al. Ben dan eerst een weekje in Accra, samen met Carline, en start dan net zoals jullie met de intro. Heb er heel veel zin in!! Weet je al waar je gaat werken? Weeshuis is veranderd, of niet? Succes met voorbereiden verder en tot in december!
    Groetjes Sanne

  • 01 December 2008 - 08:17

    Karin Jukes:

    Hoi lieve Lin,

    Wij wensen je een hele goede reis. Geniet van alle ervaringen en laat snel weten of je goed aangekomen bent morgen!

    Groet Karin en de rest

  • 01 December 2008 - 15:35

    Bianca:

    Hoi Linda,

    hoe was je afscheidsfeestje nog? Helaas en erg jammer dat ik niet kon komen, maar dat zal het er niet minder gezellig op gemaakt hebbe!
    Morgen is volgens mij de big day dat je gaat vertrekken!! Oeee spannend. Ik vind het echt ontzettend knap van je dat het echt gaat doen!! Dit gaat je lukken en voor je het weet ben jeal weer terug!!
    Heel veel succes, plezier, kennis en ontwikkeling daar!!

    HOud ons op de hoote!!

    Liefs Bianca

  • 03 December 2008 - 13:58

    Monique Van Dorst:

    Hoi Lin,

    ik hoop dat je een goede reis hebt gehad. Ik had je nog willen bellen maar dacht dinsdagavond aan je wanneer je ook alweer zou vertrekken. Toen ik net via de mail aan je vader vroeg of je al weg was, hoorde ik dat je maandagnacht bent vertrokken.
    Ik hoop dat je een leuke tijd hebt en ik zal je op de site volgen.

    xxMonique.

  • 04 December 2008 - 12:13

    Floor:

    Hee lin... Je bent er meid! Het is zover, je reis is officieel begonnen. Kan niet wachten op je eerste bericht en al je verhalen. Geniet ervan meid!

    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rucphen

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 35173

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: