Foto's - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Ham - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 December 2008 | Ghana, Tamale

Hej,

Met een heleboel geduld doe ik mn best om foto's erop te zetten:

Probeer maar eens of daar zo wat op te zien is. Ook probeer ik wat op hyves te zetten, dus daar zullen misschien ook wat foto's te zien zijn.
www.hyves.nl/adnil-linda

Kusss!!!

• 11 December 2008 - 21:02

Vins:

Heeey Lin!!

Kijk nu hebben we beeld bij de verhalen! 'T zijn hele mooie foto's, mis er wel eentje van het échte authentieke Ghaneese toilet ;)!

Ben benieuwd naar de nieuwe verhalen!

XX

• 11 December 2008 - 21:12

José El Negro:

Linda!!
    Zo te lezen heb je t wel prima naar je zin daar. Wel leuk om nu ook wat foto's te zien enzo.. dan krijg je dr idd een beetje beeld bij.
    Veel plezier nog daar en wel netjes je bord leeg eten he ;)

Groetjes xxx Joost

• 11 December 2008 - 21:30

Erwin:

He Linda!

Gaat prima met je zo te lezen en te horen! Het is eigenlijk best slim om niet zoveel te eten, dan hoef je ook minder vaak naar het gezellige toilet ;)
    Hou ons op de hoogte he!

xx

• 11 December 2008 - 21:53

Nikki:

Hey Linda,

Super leuk om je foto´s te zien. Komt allemaal echt bekend voor!
    Even een tip tussen door.
    Heb je easy upload al proberen te downloaden?
    Want als je die gedownload hebt is het best makkelijk om je foto's op de site te zetten. Je moet alleen eventjes geduld hebben met het downloaden maar daarna zet je, je foto's echt wel makkelijk op de site.
    Nog heel veel plezier en blijf genieten!!!
    xxx

• 14 December 2008 - 10:44

Flo:

Hee Lin, ziet er allemaal goed en super leuk uit! Blijf lekker verhalen schrijven, hartstikke leuk om te lezen.
    Dikke kus vanuit het koude NL

• 14 December 2008 - 11:30

Tante Hanny:

Leuk je foto's te zien Lust je nog wel kip als je thuis komt? Groetjes van oom Cor en mij

• 14 December 2008 - 16:58

Jukes Clan:

Hoi linnie,

Gaaf hoor om die foto's te zien. Niet te geloven dat je al bijna 2 weken weg bent. Toch ben ik nog wel benieuwd naar de wc-foto hoor!! Hier gaat alles goed, lokale griepgolf in huis dus snottebellers overal. Verder was het nog een heel uitdaging om de Kerstboom te versieren met twee bleeeeerende kindjes om je heen.Doen ze daar iets aan Kerst?

Veel liefs
    van ons

• 15 December 2008 - 11:46

Karin:

he linda ik probeer je een beetje te volgen hoor veel liefs karin straver xxx

• 16 December 2008 - 11:56

Nadia:

hey linda,
    dat is lang geleden!
    kwam via je hyves erachter dat je nu in Ghana bent!
    Spannend zeg!
    Heb al je verhalen en ze zijn erg boeiend!!
    Heel veel plezier daar nog!

groetjes nadia