Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 Mei 2012 | Nederland, Breda

Hallo lieve mensen,

Nog één nachtje slapen en dan is het zover, dan ga ik de zon opzoeken!

Afgelopen weken stonden in het teken van verhuizen, vakantie vieren en afscheid nemen.
Het was best wel druk met nog veel uurtjes werken bij Dikkie Dik, ondertussen eerst naar mijn nieuwe huisje in Breda verhuizen om na twee weken weer terug naar Rucphen te verhuizen. Maar toen ik dan mijn laatste dag bij Dikkie Dik had gewerkt was de rust weer een beetje teruggekeerd, gelukkig maar, en kon ik me echt gaan voorbereiden op mijn reisje naar NY en mijn nieuwe baan in Turkije.

Het afscheid bij mijn werk was erg leuk met alle lieve kindjes en de lieve berichtjes van de ouders. En natuurlijk het leuke afscheid van mijn peuterteam-collega's! Dankjewel nog daarvoor :)

Vorige week ging ik met Annelies, Marleen en Anouk nog een weekje naar NY en daar heb ik echt een supervette tijd gehad!! Wat een stad is dat zeg! Af en toe dwaalden mijn gedachten wel even af naar het feit dat ik hen ook een half jaar moet gaan missen, maar ik heb me vooral bedacht dat dit echt een superafscheids-reisje is geweest.

En dan zijn we alweer bij afgelopen weekend aanbeland. Het afscheidsfeestje waarbij mijn hele familie op de stoep stond. Heel erg leuk om iedereen nog eventjes gezien te hebben. Thanks voor alle lekkere zakken drop en de ik-hou-van-holland-overlevingspakketten.. Ik ga mn best doen ze in te pakken, maar ik ben toch bang dat het niet gaat passen :)

Nu zit ik hier dan in mijn oude slaapkamertje in Rucphen, de laptop en Ipad moeten nog in mijn handbagage maar verder zit de 40 kilo kleding en foto's al ingepakt. Ongelooflijk dat ik het voor elkaar heb gekregen zoveel te verzamelen.. En dat te bedenken dat ik met maar 15 kilo terug ben gekomen na een week NY..

Ik ga vanavond nog eventjes op bezoek in mijn twee oude woningen in Breda. De post ophalen en bekijken wat ze er van gemaakt hebben. En dan ga ik hopelijk heerlijk slapen voor de voorlopig laatste keer in Nederland.
Morgen rond deze tijd ben ik aan het boarden en vlieg ik naar het avontuur toe.

Ik begin toch wel een beetje krievels te krijgen, maar heb er superveel zin in hoor!

Tot het volgende bericht vanuit Turkije!!
xxx

  • 08 Mei 2012 - 13:12

    Annemiek:

    Lieve linda! Leuk je verhaaltje! Ik zal ze vgaan volgen vanuit Portugal. Ik ben benieuwd hoe je het werken vindt, maar ik weet zeker dat je toffe tijd tijd gaat hebben! Doe de groetjes aan mijn huisje;)
    Xxx

  • 08 Mei 2012 - 14:49

    Annick:

    Linnie! Een hele goeie reis en veel plezier in dit nieuwe avontuur! Komt vast helemaal goed. En ik ga je verhalen zeker volgen! Have fun!!! X Annick

  • 08 Mei 2012 - 15:14

    Janny:

    Heel veel plezier.
    Ik blijf je volgen.
    Misschien tot september.

    Groetjes Janny

  • 08 Mei 2012 - 16:23

    Mario:

    heel veel plezier en genieten van de tijd die gaat komen.
    we zullen je reisverhalen volgen en voor en misschien vind je daar wel de man van je dromen ;-)
    groetjes Marion

  • 08 Mei 2012 - 18:12

    Mary Goossens:

    Hoi Linda, heel veel plezier in Turkije. Ook dit is vast weer een hele leuke tijd voor je. Zon , zee en strand en altijd hele vrolijke mensen om je heen, super!
    Heel veel succes met je nieuwe baan en ik ben benieuwd naar al je verhalen. Groetjes mary en ad.

  • 08 Mei 2012 - 18:20

    Linda:

    Linda wij willen je heel veel plezier wensen met dit enorme avontuur. We blijven je volgen.

    Heel veel liefs en een dikke kus Thuur Linda Luca en Vlinder

  • 08 Mei 2012 - 19:54

    Karin:

    Trustuh voor je laatste nachtje hier voorlopig!

  • 08 Mei 2012 - 20:58

    Anouk:

    Ah wij gaan jou ook missen hoor, Linnie! Gelukkig heb je genoeg NY foto's zodat je heel vaak naar ons kunt kijken. ;) Slaap lekker en alvast een hele goede reis morgen! Als je gesetteld bent gaan we snel een keertje skypen! Liefs

  • 09 Mei 2012 - 18:09

    Opa Ham:

    Hallo Linda

    Je verslag gelezen,en vernomen dat je er veel zin in heeft in je nieuwe job
    het is toch een behoorlijke verandering.jou kennen lukt dat wel
    Wij wensen je heel veel plezier en sterkte en kijk goed uit

    Opa en Oma Ham

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 35152

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: