Update vanuit Turkije!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Update vanuit Turkije!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Update vanuit Turkije!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Juli 2012 | Turkije, Marmaris

Merhaba!!

Daar ben ik weer, met een verhaaltje vanuit het altijd warme Turkije!
Zo'n 40 a 45 graden elke dag is hier blijkbaar de normaalste zaak van de wereld.. En dan moet het nog 'echt warm gaan worden'. Kan je je voorstellen. De airco op mijn kamer is niet gratis en werkt ook niet goed, dus ik heb mijn eerste huishoudelijk apparaat al gekocht; een ventilator. Erg noodzakelijk in een zolderappartementje.

Verder gaat het nog steeds erg goed hier in Marmaris. Ik maak erg veel leuke dingen mee en kan echt veel leren in de omgang met alle gasten en de managers van de hotels. Je maakt hier echt de vreemdste dingen mee
- gasten die 160€ betalen om met dolfijnen te gaan zwemmen en gewoon niet op komen dagen bij de pick up en waar we ook nooit meer iets van vernomen hebben.
- gasten die klagen dat er geen rechthoekig zwembad is terwijl dat wel beloofd was op de site.
- gasten die hun koffercode vergeten zijn en dus hun koffer niet meer open krijgen
- gasten die op de verkeerde tijd op de transferbus staan te wachten, hun bus was 1,5 uur daarvoor al gekomen. 
- supertevreden mensen die met een grote glimlach op mijn bezoekuur komen melden hoe fijn ze het wel niet hebben ( dat zijn de leuksten ;) )
- rijdend met de buschauffeur naar Dalaman vliegveld en anderhalf uur een gesprek voeren zonder de beste man ook maar een beetje te verstaan.. 'ahh.. Tamam' 'uhu' en 'don't understand you' waren de zinnen die ik inbracht ;)

Verder is ons team nu trouwens compleet nu Kylie, de nieuwe sunweb collega is aangekomen. Met zijn vieren gaan we er eventjes een goed seizoen van maken en zorgen dat Alberto Stegeman het niet druk gaat krijgen met onze gasten. 

Ik ga weer verder met mijn bezoekmomentjes, richting een appartementencomplex waar ik even ga checken of ze alle electriciteitskabels uit de douche hebben verwijderd. Best gevaarlijk namelijk, dus daar ga ik maar eens even achteraan.

Geniet van de vakantie in Nederland.. En mochten jullie de kou nou een beetje beu zijn.. Het is goed vertoeven in Marmaris!!!

Gule Gule!
Xxx

  • 01 Juli 2012 - 13:25

    Anne:

    Linnie!
    Klinkt goed allemaal zeg! En wat kunnen mensen soms rare vragen stellen of dingen doen haha! Als ik nog geld over heb na mn reis dan kom ik in de herfstvakantie die kant op om nog even van de laatste zonnestraaltjes te genieten;) xxz

  • 01 Juli 2012 - 14:16

    Flo:

    Ook al klagen over t weer.. moet niet gekker worden he;) Hihi, nee hoor, slimme aankoop die ventilator!
    Veel succes met de steeds meer toenemende drukte en gekke vragen van gasten, weet zeker dat jij er goed mee om kan gaan!

    De kou ben ik wel beu, dus wie weet ;)

    Liefs xx

  • 01 Juli 2012 - 15:21

    Anouk:

    Linnie! Wat grappig om te horen wat je allemaal meemaakt daar. Ik hoop dat wij je in de herfstvakantie even komen opzoeken! Hier voorlopig geen 35 graden ben ik bang.. Spreek je snel! Kus

  • 01 Juli 2012 - 18:20

    Marja :

    Klinkt echt leuk.
    Wat een ervaring voor je.
    Heel veel groetjes Marja

  • 01 Juli 2012 - 19:05

    Angela:

    Leuk je van de week op FaceTime gezien te hebben en weer wat via je site te lezen!! Wat maak je toch van alles mee.

    Stuur aub wat warmte en zon naar Nederland want dat kunnen we hier wel gebruiken...

    Veel plezier en werkse.

    Kusjes x

  • 02 Juli 2012 - 10:27

    Annemiek:

    Leuk verhaal weer Lin! Geweldig he, al die onozele klachten... Waar mensen zich al dan niet druk om kunnen maken! Maar de voldoening is groot als ze je achteraf komen bedanken! Succes met de hitte! Kus

  • 03 Juli 2012 - 18:59

    Opa En Oma Ham:

    Hallo Linda

    Fijn dat je het naar je zin heeft, het is er wel warm daar ,maar daar zou je
    wel aan wennen met de tijd dat je daar ben, verder de hartelijke groete
    van ons ,met een kus

    opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 35131

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: