I'm back - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu I'm back - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

I'm back

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Mei 2013 | Turkije, Marmaris

Merhaba allemaal!!

Daar ben ik dan weer, met een nieuw verhaal vanuit Turkije. Eerst wilde ik deze site maar een beetje laten voor wat het is, maar er zijn toch best wat mensen die me steeds vragen hoe het allemaal met me gaat.. Dus vandaar toch maar even een update.

Ik ben er weer hoor, al weer bijna vier weken terug in Marmaris. Het is echt bijna als 'thuiskomen', veel mensen (her)kennen me nog en het is echt heel leuk om weer met dezelfde mensen te werken op kantoor.

Hard werken is het wel, want wat komt er allemaal veel kijken bij het opstarten van een seizoen zeg. Vorig jaar was ik pas na de meivakantie gekomen, dus heb ik de opstart en eerste drukke weken gemist. Nu waren Marleen en ik gelukkig een week voor de eerste gasten aangekomen.
Hotels zoeken, want met zo'n 35 nieuwe accomodaties weet ook ik niet alles te vinden, borden ophangen overal, telefoons en telefoonnummers kopen, kennismaken en contracten afsluiten met adverteerders, orde scheppen in de bende op kantoor (want voor het gemak is ons kantoor ook nog eens verhuisd van de winter, dus alle spullen lagen door elkaar), welkomstinformaties oefenen en natuurlijk de administratie op orde brengen. Daarnaast kregen we ook drie spiksplinternieuwe collegas die we alles mochten gaan leren. En wat een mazzel hebben we met hen!! Ze werden al snel zelf aan het werk gezet vanwege de drukke meivakantie 3 dagen na aankomst, maar hebben het allemaal supergoed gedaan. Dat gaat een superteam zijn deze zomer!

Naast het werk hebben we ook weleens vrij natuurlijk.. Restaurantjes moeten getest worden uiteraard, want je moet wel weten wat je gasten adviseert ;) Ook hebben we al een stapje gewaagd in de barstreet waar de eerste malibu-cola light's al genuttigd zijn haha!

Nu ga ik weer even lekker een serie kijken op mijn laptop.

Iyi aksamlar!
Xxx Linda

  • 10 Mei 2013 - 22:16

    Marja:

    Hallo Linda,
    Wat een leuk verslag weer!!
    Zo te lezen wel een drukke maar leuke baan .
    Heel veel "werk"plezier verder.
    Groetjes Marja &Edwin

  • 11 Mei 2013 - 12:42

    Papa:

    hai Lin,
    fijn dat jhe het naar je zin hebt. Je moet idd maar afwachten of de nieuwe collega's in het team passen, fijn dat dat super gaat. Niet te veel cola-light (met de rest erin) drinken dan komt het niet goed.
    en wordt niet ingehaald he? je binnenspiegel in de gaten houden....
    kusjes Pap

  • 11 Mei 2013 - 14:02

    Opa En Oma Ham:

    Hallo Linda

    Je eerste verslag gelezen,en er uit vernomen,dat je er erg druk mee ben,maar wel met veel plezier,hebben wij begrepen,verder heel veel plezier met je werk
    Verder de hartelijke groeten van ons

    Opa en Oma

  • 12 Mei 2013 - 21:18

    Maatje:

    Leuk dat je waar ben je .nu weer gaat gebruiken, ik kan van je verhaaltjes erg genieten, dan is het net of we op de bank met een kopje thee zitten te kletsen.
    Dikke kus ma

  • 13 Mei 2013 - 07:21

    Floor:

    En daar schrijf ik alweer n berichtje op jouw waarbenjij :) Blij voor je dat je het weer naar je zin hebt! Klinkt als heel hard werken maar dat kun jij wel en is ook wel weer lekker lijkt me. Hoop dat je rug niet al te moeilijk doet.. Veel plezier met je nieuwe collega's! X

  • 15 Mei 2013 - 16:54

    Angela:

    He meid,
    Wat leuk weer een verhaaltje van je te lezen. Dat je er hard moest werken wist je al wel, maar nu ben je een van de gevorderde dus is het nog een tandje harder werken. Wel leuk dat je je er weer thuis voelt en dat er veel mensen je weer herkennen. Hopelijk bevalt het met de nieuwe collega's en kan je ook een beetje genieten van je vrije uurtjes (maar zo aan de foto's te zien gaat dat wel lukken) hihi. Heel veel plezier en werkse! Liefs x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 759
Totaal aantal bezoekers 35125

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: