Back in Turkey!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Back in Turkey!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Back in Turkey!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 April 2014 | Turkije, Marmaris

Merhaba!!

En daar ben ik weer met een nieuw avontuur. Nog een zomer op pad naar Marmaris vond het hoofdkantoor wel weer een goed idee, en stiekem ikzelf ook wel ;)

Ik zit hier nu op mn balkon in de zon een verhaal te typen, luisterend naar de bloemetjescd van Ilaysa (brings back memories van vorig jaar) en genietend van mn ontbijtje.

Afgelopen zaterdag heb ik er maar liefst 17 uur over gedaan om vanuit huis in Marmaris aan te komen. Je moet er wat voor over hebben..maar dan krijg je ook wat. Erg warm is het nog niet, maar het zonnetje schijnt, ik heb een beetje zeezicht en het is erg gezellig :)

Nan en ik hebben zondag heerlijk rondgetourd door Marmaris met onze 'turkenbakkies' en een bezoekje aan de haven en de barstreet gebracht. Gisteren hebben we de hele dag op kantoor gewerkt en zometeen gaan we de eerste hotels bezoeken.

Kortom; het is nu echt begonnen. De eerste gasten komen zaterdag aan met een vlucht waar ook nog twee collega's mee aankomen en dan zijn we bijna compleet en klaar voor de eerste drukke weken.

Ik heb er zin in! Het is nu al zo leuk om bekenden van vorige jaren tegen te komen, obers, restaurantmanagers die blij zijn om je te zien, andere reisleiding, collega's op kantoor, buschauffeur Bilal natuurlijk :) en willekeurige mensen in winkels of op straat die je nog herkennen. Voel me bijna een bekende Nederlander hier ;)

Ik ga mijn best doen vaker een teken van leven te geven. Maar met dit berichtje wilde ik even laten weten, ik ben klaar voor zomer 2014.

Xxx

• 15 April 2014 - 10:55

Annemiek:

Leuk Lin! Heel veel plezier daar, maak er een top seizoen van! Ik ga je verhalen volgen vanuit Marokko en je stiekem ook wel een beetje missen hoor! Xx

• 15 April 2014 - 11:34

Felicia Van Doorn:

Heeeel veel plezier Linda!

• 15 April 2014 - 16:31

Ina:

Leuk dat je er zin in heb en klaar bent voor het drukke seizoen.
    We kijken er naar uit om je verhalen en avonturen te volgen , dus wordt vervolgd !

• 15 April 2014 - 19:53

Marja Odijk:

Leuk !!
    En fijn voor hier in Nederland om alles mee te maken op deze manier.
    Lang zeg die reisdag.
    Zeker vertraging?