Genieten!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Genieten!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Genieten!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Mei 2014 | Turkije, Marmaris

Hoi hoi!!!

Vijf weken verder en weer heel wat avonturen achter de rug :)

Het seizoen is echt opgestart nu. De meeste hotels zijn gecheckt, want soms klopt de informatie op de website niet helemaal. De eerste drukke weken (meivakantie) zijn achter de rug. En de eerste gasten zijn weer tevreden naar huis vertrokken.

Nu is het even wat rustiger. Mei is de maand van de 'repeaters', gasten die al vaker in Marmaris zijn geweest en dus niet zo'n behoefte hebben aan het zien van reisleiding. Tijd om de puntjes op de i te zetten, tijd om onze Ik hou van Holland-quiz nieuw leven in te blazen, maar stiekem ook tijd om heerlijk van de eerste zonnestralen te genieten op het strand.

Het is nu echt al weer een heel ander seizoen dan de afgelopen twee seizoenen. Erg leuk en leerzaam. Eigenlijk altijd wel iets te doen maar ik heb gelukkig lieve, leuke collegaatjes die af en toe zeggen dat ik ook gewoon nee kan zeggen en eens een middag naar het strand kan. Ik ben daar namelijk niet zo goed in.

Gelukkig is ook Anouk nu hier samen met Hanneke en kan ik gezellig met ze mee strand hangen, naar de barstreet en ook een dagje naar Rhodos staat al gepland!

Ik vermaak me goed hier!
Let's enjoy the summer!

Xoxo

• 18 Mei 2014 - 13:16

Annemiek:

Klinkt goed Linny! Geniet maar van alle leuke dingen tussen het harde werken door! En veel plezier in Rhodos! Xx

• 18 Mei 2014 - 13:21

Marja Odijk:

Klinkt allemaal goed. Inderdaad gewoon je rust pakken en af en toe GENIETEN!
    Groetjes Marja

• 18 Mei 2014 - 13:43

Ina Ham:

Leuk om te horen en te zien dat je het zo naar je zin heb, nu lekker genieten nu je lieve vriendinnetje er is.
    Dikke kus van ons XXX

• 18 Mei 2014 - 16:41

Cheryl:

Heerlijk zeg ! Op je vrije dagen naar het strand enzo ! Snap dat je het naar je zin heb !
    Geniet ervan !!!!! En hallo ik zou makkelijk nee kunnen zeggen als ik zou moeten kiezen tussen werk of strand hahahaha

• 18 Mei 2014 - 16:42

Cheryl:

Hee het laatste wat ik geplaatst heb verwerkt die niet:
    Heel veel plezier daar en Werkse dit seizoen XXX Cheryl

• 18 Mei 2014 - 21:48

G.b Ham:

je reis verslag weer gelezen,wij vinden dat altijd wel leuk.
    en dat je het zoo naar je zin heb,geniet er maar van.
    groete opa en oma

• 19 Mei 2014 - 09:17

Floor:

Kort maar krachtig verhaal, leuk om te lezen. Heel veel plezier met Anouk en Hanneke. Tot een Skype-date! Liefs