Daar zijn we dan!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

12 Mei 2012 | Turkije, Marmaris

Hoi allemaal,

Ik krijg al bezorgde smsjes en whatsappjes waar mijn eerste verhaal bleef.. Nou hier is die dan eindelijk! Ik moet zeggen dat dit het eerste moment is dat ik eventjes rustig kan zitten voor mijn mail en waarbenjij. De afgelopen dagen waren erg druk, maar ook heel erg leuk!!

Woensdag kwam ik pas rond 20u aan op het vliegveld in bodrum waar ik in de bus naar Marmaris gezet werd en een beetje in de war was, want ik zag mijn collega's niet. Uiteindelijk bleken zij in Marmaris nog druk aan het werk te zijn en ving Marco me op bij de eerste stop in de stad. Tijdens de busreis werd ik trouwens niet in mn uppie gelaten hoor, er was een hele aardige buschauffeur die me opving.
Die avond heb ik nog even gezellig een drankje gedronken met Marco en Dali waarna het al erg laat was en ik weer vroeg op moest de volgende dag.

Donderdag ging ik mee met de welkomstbijeenkomst en zo werd ik al een beetje wegwijs in Marmaris (ahum... Helaas geen TomTom hier, dus ik heb al een volledig beschreven plattegrondje dat me de weg moet helpen vinden haha). Daarna kantoor en lunchen en smiddags bezoekuren bij de hotels waarna Dali en ik naar de Hamam moesten (tja.. Je moet alle excursies toch eerst zelf checken ;)). Very relaxing! Buiten het feit dat ik bijna flauwviel in die hitte daar was het erg relaxt en dacht ik wel even 'wat een vervelende baan heb ik toch'..:)
Uit eten (ook restaurants moeten gecheckt worden en kennismaken met alle mensen hier), drankje in een kroegje in de barstreet (ook even checken) en toen was het alweer bijna 12u en de wekker ging weer om half 6.

Vrijdag dus vroeg op, dagje Pamukkale. Erg mooi en leuk om zelf eens gezien te hebben. Dat moest ook geloof ik v mn ouders en tante Hanny. Samen met Dali en de gids Ali de hele dag op pad waarna we nog even gingen eten bij de chinees hier.. Inmiddels weer na 11en, maar Marco had mn auto mee voor het oplossen van een probleem van een klant, dus moesten wij wachten tot hij klaar was.. Dan maar even shoppen ;)

Nu vanochtend ben ik weer om 6 uur begonnen. Een dagje luchthaven. Erg leuk vind ik dat tot nu toe. 1,5 uur rijden en weer 1,5 uur terug en zometeen om 16u mag ik nog een keer op en neer voor hetzelfde riedeltje. Erg leuk om de mensen uit te zwaaien en de komende mensen, die over het algemeen helemaal enthousiast zijn, te ontvangen.

Nou.. Ik ga natuurlijk niet elke week zo'n uitgebreid verslag schrijven per dag, maar ik wil even laten zien dat het hier geen zes maanden vakantie gaat zijn maar gewoon kei- en keihard werken met tussendoor wat uurtjes vrij (als je mazzel hebt). Ik heb het tot nu toe erg naar mijn zin en kan haast niet wachten tot ik alles zelf kan gaan doen. Dat zal niet lang meer duren denk ik.

Ik vind het leuk jullie mailtjes, smsjes, whatsappjes te lezen. Op kantoor is wifi en daar ben ik dagelijks dus dat komt helemaal goed.

Tot de volgende keer! Als ik weer ergens een gaatje kan vinden om te internetten.

Liefs xxx

  • 12 Mei 2012 - 16:00

    Fattie:

    Hoi Linda, fijn te lezen dat je het naar je zin hebt. Ik ben erg trots op je. Uitslapen is er niet meer bij ...hhh. komt goed uit dat je daar niet zo van houdt.

    groetjes en hou je goed, we denken aan je, kusjes ....

  • 13 Mei 2012 - 08:17

    Annemiek:

    Linda!
    Je hebt het druk zie ik! Al is werken in de zon toch iets minder erg, vindt je ook niet? Het klinkt allemaal heel leuk en ben blij dat je het naar je zin hebt. Ik zal je snel weer eens mailen! Werkse en geniet vooral!
    Kus

  • 13 Mei 2012 - 08:37

    Tante Hanny:

    Nou klinkt erg vervelend allemaal.Groetjes ook van oom Cor

  • 13 Mei 2012 - 13:46

    Floor:

    Klinkt hartstikke goed meid. Fijn dat je zoveel plezier in je werk en leventje daar ervaart. Ik mail je snel weer, xx

  • 13 Mei 2012 - 20:15

    Opa En Oma Ham:

    Hallo Linda

    Dat het geen vakantie zal zijn had ik wel verwacht,maar ik denkt dat je over een paar weken, het werk onder de knie hebt ,het wel beter zal gaan
    Verder de hartelijke groete en kus van Opa enOma Ham xxxx

  • 16 Mei 2012 - 19:49

    Ome Cees:

    Hoi Linda,

    Fijn te lezen dat je het goed maakt,
    Als je toch bezig bent stuur wat van die Turkse zon naar Ons, is het voor allemaal wal leuker.

    Veel succes

    Ome Cees

  • 18 Mei 2012 - 20:19

    Marielle..:

    Hoi Linda,

    Wederom weer een leuk verhaal en vol enthousiasme! Erg fijn om te lezen dat het goed met je gaat..
    Succes hoor!

    Groetjes Marielle x..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 35150

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: