De eerste maand zit erop - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu De eerste maand zit erop - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

De eerste maand zit erop

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Juni 2012 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal,

Ik realiseer me net dat ik gewoon al een maand hier in marmaris ben. Wat vliegt de tijd toch!

Ik heb al een heleboel ervaringen achter de rug. Zo hebben we het ergste meegemaakt wat je als reisleidster mee kan maken. Er is een kindje overleden tijdens de vakantie hier in Marmaris. Jullie hebben het misschien al in de krant gelezen, want ik heb het op Telegraaf.nl zien staan.. Ik heb er zelf niet echt mee te maken gehad, mijn collega handelde alles af, maar toch is het een erg heftige ervaring die we hopelijk niet meer mee gaan maken de rest van het seizoen.

Verder zijn het allemaal leuke dingen. Natuurlijk zitten er zo nu en dan gasten bij die klagen over het lawaai op straat, of die liever met hun balkon uitkijken op het zwembad, maar daar doe ik dan met mn liefste lach naar de manager mijn best voor en dan krijg je veel voor elkaar.

Het werken is erg leuk en afwisselend, geen dag is hetzelfde. Hoewel.. ik begon er bijna van overtuigd te raken dat ik gewoon geen een vlucht zonder vertraging op kon halen.
Zo begon het met mijn allereerste vlucht die ik alleen op mocht halen al met een vliegtuig die halverwege terugvloog naar Nederland vanwege een technisch mankement en uiteindelijk 6,5 uur later dan verwacht aankwam op het vliegveld. Daar zat ik dan, gelukkig met gezellige collega's van OAD, 6,5 uur uit mn neus te eten op een leeg, uitgestorven vliegveld. Mijn werkdag was die dag pas na 6 uur sochtends afgelopen en om 9 uur stond ik weer fris en fruitig *ahum* klaar voor mijn welkomstinformatie's.. want die gaan dan gewoon door. Haha, ja het leven van een reisleidster gaat echt niet over rozen hoor.

Maar dan heb ik het ergste wat vertraging betreft ook maar meteen gehad, want buiten die ene nacht heb ik steeds een vertraging van een half uur gehad wat dan natuurlijk super meevalt. Vorige week en gisteren had ik zelfs al 2x vluchten gehad die voor tijd aankwamen hier! Ik (en mijn collega's van OAD) superblij!

Morgen heb ik voor het eerst tot nu toe een vrije dag! Nu moet ik 's ochtends eventjes naar de dokter voor mijn been, want ik ben onderuit gegaan met de scooter (daar rijd ik nu ook niet graag meer op). Maar het gaat verder heel erg goed hoor!

Ik heb het echt nog heel erg naar mijn zin en vind het eigenlijk best jammer dat ik Turkije nooit eerder als vakantieland heb ontdekt! Het is hier hartstikke leuk en goedkoop :)

Ik ga nu lekker douchen en zo met Dali uit eten bij Den Tol. Eb dab denk ik stiekem toch.. wat een vervelend leven heb ik toch ;)

xxx

-----------------

Haha.. Ik ontdek net dat het vertragingsverhaal ook al in mijn vorige verhaal stond. Tja.. Waar het hart vol van is he... ;)


  • 10 Juni 2012 - 18:22

    Pauline:

    Nou zo tehoren gaat het allemaal super, ja wij hebben het ook wel leuk gehad in turkije : ) daarom gaan wij in sep weer...kan niet wachten. Maar leuke fotos, maar wie is Dali?? ; ) ..haha veel plezier en eetse xxxx

  • 10 Juni 2012 - 20:26

    Pappie:

    Hoi Lin,
    Het bevalt je goed zo te lezen, daar in het verre Turkey, gelukkig maar.
    Nog één week en dan gaan we ook hoor, alleen naar een veel mooier land hh.
    Je moet nu wel blijven scooteren hoor anders durf je niet meer. gewoon rustig rijden dan gebeurt er niets.
    Eén maand gaat best snel toch het is zo voorbij. Nog veel succes en bovenal veel plezier kusjes van ons xx

  • 10 Juni 2012 - 20:45

    Marja:

    Hee,
    Zo leuk om mee te lezen wat je allemaal meemaakt.
    Leuke en minder leuke dingen maar wat een ervaring voor je!!!
    groetjes Marja

  • 11 Juni 2012 - 09:22

    Annemiek:

    Linda! Leuk om je verhaaltje weer te lezen! Ik mis jou ook hoor, in november kunnen we weer heerlijk bijkletsen bij warme kopjes thee:) voor nu lekker genieten van alles en voorzichtig op je scooter doen! Xx vanuit Portugal!

  • 11 Juni 2012 - 10:15

    Opa En Oma Ham:

    Hallo Linda

    Verslag gelezen,en wij zijn blij ,dat je het naar je zin heeft
    Verder nog een heel en gezond weer terug zien
    Opa en Oma xxxx

  • 12 Juni 2012 - 17:46

    Mary Goossens:

    Hoi linda ,ik heb je verhalen weer gelezen,helemaal weer op de hoogte van alles. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Hopelijk is je been weer een beetje beter.
    Heel veel plezier daar ,genieten van je werk,de zon en alles wat leuk is om je heen. Vanuit een regenachtig rucphen veel groetjes. Mary.

  • 13 Juni 2012 - 06:38

    Floor:

    Lin! Alweer een maand, wauw, time files! Maar das een goed teken toch. Hoop dat je been snel opknapt! Veel succes met de komende vakantieweken, dat zal wel extra druk worden. En hou ons op de hoogte van je avonturen hè, vind ik super om te lezen! Als ik straks internet heb in m'n huisje stuur ik je snel een uitgebreidere mail:) Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 35140

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: