Terugblikken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu Terugblikken - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Terugblikken

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Januari 2014 | Nederland, Breda

Hoi allemaal,

Ik ontdek net dat ik op deze site toch aan een verslag over Marmaris #2 begonnen was.. dat is er helemaal bij ingeschoten tijdens het seizoen..

Inmiddels ben ik alweer twee maanden thuis van weer een superzomer in Turkije. Gisteren heb ik nog met mijn collegaatjes afgesproken en hebben we heerlijk herinneringen opgehaald aan alle leuke, stomme/domme maar ook zeker bijzondere ervaringen die we allemaal hebben opgedaan afgelopen zomer.

Want het was weer een hele ervaring hoor! Ik was natuurlijk al een zomer eerder in Marmaris geweest, maar het was toch anders om met nieuwe collega's en geen doorgewinterde collega daar op kantoor te zitten. Voor ons gevoel zijn we toch best wel in het diepe gegooid aan het begin van het seizoen en ik kan zeggen dat het me ook redelijk wat stress en slapeloze uurtjes heeft gekost omdat ik dacht dat ik het echt niet kon allemaal.

Advertenties regelen, onderhandelen met Turk(se mann)en als twee blonde meiden, hotels controleren, collega's inwerken, kantoor ordenen, meteen enthousiaste welkomstinfo's geven, bussen vol met drukke vakantiegangers ophalen en wegbrengen en daarnaast ook zelf nog wat excursies doen om enigszins een idee te krijgen wat je de mensen probeert te verkopen.

24 uur per dag kan je gebeld worden, midden in de nacht voor die sigaretten die per ongeluk in de bus achtergelaten zijn, of sochtends vroeg als de pickup bus voor de Pamukkale excursie niet is komen opdagen.. of natuurlijk op een willekeurig tijdstip van de dag dat het ziekenhuis belt dat een van je gasten op de intensive care ligt na een zelfmoordpoging.. allemaal dingen die we mee hebben gemaakt.

Maar wat een toffe tijd heb ik er toch weer gehad!
De spanning vantevoren is allemaal voor niks geweest. Het seizoen is supergoed verlopen. Het team, wat altijd voor elkaar klaarstond.. De leuke collega's waar ik mijn verhaal bij kwijt kon, veel mee gelachen heb, maar die me af en toe ook zeiden: 'Lin.. ene oor in.. andere oor uit..laat het gaan' Dat had ik soms echt even nodig. Het agentschap waar ik het goed mee kon vinden. Het gogo en xtravel team wat voor de nodige drukte en gezelligheid zorgde (maar waarvan ik ook blij was dat ze weer naar huis gingen na 10 weken haha). En het leven in Marmaris wat weer heerlijk was!

Ik voelde me echt thuis in Turkije afgelopen zomer, en daarom heb ik misschien iets minder contact gehad met het thuisfront.*sorry mam!*
Dat maakte het afscheid ook wel wat lastiger.. want ik wil volgende zomer toch graag naar een andere bestemming, om toch wat meer van de wereld (of alleen Turkije.. je weet nooit) te zien dan alleen Marmaris.

Nu, twee maanden later, ben ik al weer druk bezig een rondreis te plannen met Annemiek door Mexico. Ter beloning van een drukke zomer werken, besteding van mijn bonus en gewoon..omdat het kan ;)

Wie weet dus het volgende verhaaltje vanuit een Mexicaans oord.. of anders vanaf de volgende Sunweb bestemming. Want dat ik weer een zomer in een zonnig oord ga werken is inmiddels zeker.

Görüşürüz!

Liefs Linda



  • 06 Januari 2014 - 20:20

    Annemiek Janssen ✝ In Memoriam:

    Jaa eindelijk je waarbenjij verhaal ;) Gelukkig had ik al je verhalen persoonlijk al gehoord en kunnen we straks 4 weken alvast 'voorkletsen' voor het geval je straks weer geen tijd voor het thuisfront hebt ;) Haha nee hoor meid, geeft niets! Geniet van alles wat je doet, oh en de zon natuurlijk!

  • 07 Januari 2014 - 14:54

    Angela:

    Heej Linda,
    Haha jah je hebt het ook veel te druk met andere dingen he!! Gelukkig maar.
    Maar leuk dit verhaaltje nog van je te lezen al had ik het ook al zo van je gehoord.
    Op naar de volgende reizen, en leuk zeg naar Mexico!! Geniet er maar lekker van. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 35169

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: