Ultiem relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Ham - WaarBenJij.nu Ultiem relaxen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Ultiem relaxen

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 Mei 2010 | Thailand, Bangkok

Hej allemaal!

Even nog een afsluitend verhaaltje van mijn supertoffe reis door Thailand.

Inmiddels ben ik thuis, gisteren rond deze tijd was ik thuis en hartstikke moe. Maar ik zal eerst beginnen met waar ik het vorige verslag geeindigd was, de treinreis.

We stapten om 16.30u in de nachttrein en daar zatten we 2 aan 2 allemaal bij elkaar in de buurt. Helaas had ik een schuinoverbuurman die niet bij de groep hoorde en me heel vies aan het aanstaren was de hele tijd... :S Ik besloot toen snel om ergens anders te gaan zitten de rest van de reis, heb gezellig bij Wilma gezeten en het Thaise vrouwtje dat er eigenlijk zat wilde wel met me ruilen tot het bedtijd was (ze wilde graag wel in haar 'eigen bed'). Naja prima, lekker cola met thaise rum op en om half 8, toen de bedden werden opgemaakt en het thaise vrouwtje dus mn plekje inpikte, zijn we met de hele groep naar de bar in de trein gegaan. Wat gekletst, gelachen en gezongen tot het bedtijd was. Ik kroop mn bedje in, gordijntje dicht, oordoppen in.. en voor ik het wist was het 6u sochtends en moesten we uit bed omdat we er bijna waren!

Bangkok hebben we alleen vanuit de bus een beetje kunnen zien, want we vertrokken meteen naar de boot naar Koh Samed.

Aangekomen op Koh Samed, 16u smiddags, mooi wit strand, helder blauw water, massagesalon op het strand, mooi verblijf, goedkoop eten en drinken.. wat wil je nog meer!

Hier hebben we een Sabai Sabai (maak je niet druk en relax-) dagje gehad, veel gerust, gezwommen in 30graden-warm-water en lekker gegeten. De dag erna stond een snorkeltripje gepland, maar ik ben niet meegegaan. Heb de hele dag alleen op het eiland doorgebracht en massage genomen, haar laten invlechten en mn boekje uitgelezen. Prima te doen hoor!

Die avond gingen we met de hele groep uit eten. Wat speeches, lekker eten again en veel plezier. Reisleidster had wensballonnen bij die we samen op lieten. Op de achtergrond My heart will go on van Celine Dion en op het moment dat de laatste ballon doofde in de lucht was het liedje afgelopen. Echt heel bijzonder!

Het was echt een super afsluiting van de vakantie!

De volgende ochtend nog even zwemmen, tas inpakken en smiddags met de boot en bus terug naar het vliegveld. Afscheid van mn Amerikaanse vrienden en Ada en Pim, die bleven nog even in Bangkok (ik hoop dat alles oke is met ze.. weer allemaal trouble in Bangkok nu :()

Vliegtuig in nadat we ons laatste Thaise geld uitgegeven hadden en vrijdagochtend om 9 uur kwamen we aan op Schiphol.
Pap en mam stonden al te wachten, dus afscheid genomen van de groep en lekker naar huis.

Ik kan het iedereen aanraden, een groepsreis! Nu heb ik natuurlijk supergeluk gehad met de groepssamenstelling, maar ik zal het zo weer doen!

Thanks voor het lezen van alle verhaaltjes en wie weet tot de volgende reis hahaha!


xxx Linda

  • 15 Mei 2010 - 11:54

    Marleen:

    Neeeeee.... Wensballon ;)

  • 15 Mei 2010 - 12:50

    Annemiek:

    Hey Linda

    Fijn dat het zo goed is bevalleb. Ik heb net je foto's zitten bekijken op hyves. erg leuk! Je moet binnekort maar eens een kopje thee komen drinken en al je verhalen vertellen!
    Liefs

  • 15 Mei 2010 - 13:25

    Floor:

    Lin, klinkt alsof je echt een super tijd gehad hebt! Echt zo leuk dat je groepsreis goed bevallen was! Ben nu al heel benieuwd naar je foto's en verhalen, zodra ik terug ben gaan we snel een xtje meeten en wil ik alles horen! Liefs!

  • 15 Mei 2010 - 15:22

    Anouk:

    Klinkt goed die Sabai Sabai dagjes! Zie in Annemieks reactie dat je foto's op Hyves hebt gezet, dus die ga ik even bekijken en dan wil ik morgen graag een hoop mooie verhalen horen!
    Liefs,

  • 15 Mei 2010 - 21:22

    Marja Odijk:

    Fijn weer veilig thuis!
    Ik heb al even stiekem naar je foto's gekeken.
    top!
    groetjes Marja

  • 16 Mei 2010 - 09:23

    Opa En Oma Ham:

    Hallo Linda
    Wij vinden het fijn dat je zo geweldige vakantie heb gehad,en dat je weer gezond terug bent gekomen,wij komen gouw naar je foto,s kijken
    groeten van ons

  • 16 Mei 2010 - 09:55

    Annick:

    Heej Lin! Ik ben blij dat je weer veilig thuis bent en dat je zulke mooie dingen hebt meegemaakt! Ik ben erg benieuwd naar alle foto's en verhalen, dus we moeten maar snel wat afspreken! Liefs

  • 16 Mei 2010 - 17:35

    Wieke:

    nou als t zo mooi klinkt zal t je weer snel tegenvallen in nederland.
    maar hier hebben we weer: hagelslag en stroopwafels en kou en ouders en ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 35190

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: