Nog twee weken geduld.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu Nog twee weken geduld.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Nog twee weken geduld..

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 April 2011 | Nederland, Breda

Hallo lieve mensen,

Eerst even dit:
Vind je (net als een aantal collega's van me) dat ik te vaak op vakantie ga en heb je er geen zin in, dan kan je ergens aangeven dat je geen meldingen meer wilt ontvangen van mijn reisverslagen. :)

Vind je het wel leuk om te lezen..? Gelukkig dan maar, want ik ben van plan regelmatig een computer te zoeken om jullie eventjes op de hoogte te brengen van mijn avonturen.

Zoals jullie kunnen zien vertrek ik namelijk al over twee weken richting Nepal. Samen met Floor stap ik 21 april op het vliegtuig richting Nepal (via Engeland en India) en daar staat Annemiek ons dan al op te wachten met een spandoek.
Met zijn drieen reizen we dan ongeveer 1,5 week door Nepal, een bezoekje aan haar woonplek in Pokhara en het weeshuis en schooltje staan op de planning, evenals een natuurpark waar je op een olifant tussen de dieren loopt.

Dan reizen we via Bangkok naar Koh Chang om eventjes te relaxen (reizen is een zware taak) en dan reizen we door naar Cambodja. Op 15 mei landt ons vliegtuig weer in Amsterdam.. maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken!

Ik heb er al superveel zin in, Annemiek zit me al drie maanden jaloers te maken met haar avonturen daar, en dan is het nu eindelijk tijd om daar naartoe te gaan. Joepie!!

Mijn inentingen zijn compleet, de malariapillen zijn besteld en mijn backpack en rugzak liggen al klaar. Nu nog even bedenken wat ik precies mee wil nemen en hoe ik dit allemaal in mijn backpack ga stoppen om genoeg plek over te houden voor souvenirs!

Tot het volgende verslag!

Liefs Linda

  • 07 April 2011 - 17:13

    Angela:

    Heeeej collega

    Wat een leuk stukje
    Nog even twee weken ertegenaan en dan kan je gaan genieten van je welverdiende reis...
    Ben weer super benieuwd hoe dat je het gaat maken dus ga je zeker volgen!!

    Alvat succes met de voorbereidingen en niks vergeten in te pakken hè, haha.

    Liefs x Angela

  • 07 April 2011 - 17:16

    Floor:

    KAN NIET WACHTEN!!!!!! Zullen we morgen al gaan???

  • 07 April 2011 - 19:44

    Jolanda:

    Bij deze wil ik me niet af maar juist aanmelden voor je verslagen, want ok ok ik zit wel te mopperen dat je belachelijk vaak gaat en me te lang in de steek laat, eigenlijk ben ik gewoon stik jaloers! Wil graag een beetje meegenieten... ;)

  • 08 April 2011 - 10:39

    Chloë:

    Wat een gave reis. Alvast heel veel plezier, ik kijk uit naar je eerste foto's en verslagen! xx

  • 11 April 2011 - 09:40

    Annemiek:

    Joehoe! De tijd gaat nu ineens snel. ik kan niet wachten om je weer te zien meid:) Succes met pakken!

  • 11 April 2011 - 20:01

    Opa En Oma Ham:

    hallo Linda

    Je heb groot gelijk dat je vaak met vakantie gaat
    je kan het nu nog doen,je heb nu alle tijd.wie is Annemiek,en wie is Floor ?
    Kijk je wel goed uit daar
    Ik kijk wel uit naar je reisverslag,ik vond het altijdwel leuk om het te lezen.verder de hartelijke groete
    van oma en opa.ham en veel kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 35189

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: