Het plannetje - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu Het plannetje - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Het plannetje

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Juni 2008 | Nederland, Rucphen

Hallo allemaal!

Ik ben er misschien een beetje vroeg bij, maar ik start alvast met deze leuke waarbenjij.nu.

De meesten van jullie weten het al, ik ga samen met Annemiek in december naar Ghana toe om vrijwilligerswerk te doen.
Ik ga daar werken in een weeshuis met kindjes tussen de 0-4 jaar.

Op dit moment zijn Miek en ik druk bezig met het navragen van allerlei belangrijke dingen. Hoe betaal je daar je boodschappen? Hebben we wel echt een plaatsje in het weeshuis, of worden we ergens anders geplaatst? *duimen duimen* dat we een gastgezin mét wc hebben! En natuurlijk zijn we druk aan het zoeken naar gunstige vliegtickets.

Ik ga van 3 december tot 17 februari en Annemiek blijft tot begin mei.

Ik word me er steeds meer van bewust dat ik echt wegga! En dat het eigenlijk nog maar 5 maanden duurt voor ik in het vliegtuig zit!
SPANNEND!

Liefs Linda

• 19 Juli 2008 - 18:47

Annemiek:

Je eerste berichtje!:D Hoewel het nog ff duurt heb ik er wel heel veel zin in!Over 4,5 maand zitten we daar al! Het aftellen is nu toch stiekem al wel begonnen.

xxx

• 14 September 2008 - 18:07

Jos:

En het tweede bericht is ook binnen!
    Alvast succes, maar ik zie je vast vantevoren nog wel een keer.
    XX

• 26 Oktober 2008 - 11:44

Karin Jukes:

Hoi Linda,
    Superspannend hoor! Wel effe je introtekstje aanpassen want 5 maanden duurt het nu echt niet meer. Vijf weken komt beter in de richting!
    Groetjes van ons