Nieuw avontuur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Linda Ham - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 Januari 2014 | Mexico, Mexico-stad

Daar zit ik dan.. Een nieuw verhaaltje te typen op waarbenjij.
Heel graag wilde ik weer eens op reis en omdat Annemiek en ik nu tijd, zin en geld hadden besloten we maar gewoon te gaan.. Zo simpel is het ;)

Het waarheen was dan weer een ander verhaal... Een hele grote wereld nog te ontdekken.. Dus waar gaat deze reis heen. Natuurlijk moesten we rekening houden met budget (byebye mooie rondreis door oost-afrika), regenseizoenen (volgende keer beter Peru) het feit dat we Azie 'al wel gezien hebben' en een max van een maand de tijd.. uiteindelijk, na veel boeken van Floortje Dessing en wat Djoser boeken doorgebladerd te hebben kwamen we uit op Mexico!

Dit alles was redelijk impulsief, want nog geen drie dagen later was het ticket geboekt en een week later zaten we dan in het vliegtuig naar de andere kant van de wereld.

Mijn backpack is weer van zolder gehaald en ligt hier nu in ons kamertje op de grond, omringt door zakjes en tasjes die ik daar morgenochtend allemaal weer ingepropt moet hebben. We verhuizen naar een andere kamer voor onze laatste nacht in Mexico City. Want hoewel het een mega stad is, is het ook wel weer mooi om verder te trekken.

Vandaag hebben we dan eindelijk een plannetje gemaakt. We gaan richting het zuiden van het land, via mooie steden, jungle, tempels richting de oostkust waar we vast en zeker ook nog wat tijd in zullen plannen om een beetje bij te bruinen op het strand.

In dit hostel is prima wifi, maar ik ga er niet vanuit dat dat overal zo gaat zijn.

Nu gaan we maar eens even op zoek naar wat lekkers om te eten. Nacho's..of quesadillas..of burrito's...of toch weer taco's.. Wat een vervelend leventje toch weer ;)

XOXO

• 16 Januari 2014 - 06:28

Ma:

Ik ben helemaal niet jaloers hoor!! Meid ga lekker genieten van al het moois wat Mexico je te bieden heeft.
    Een hele dikke kus van ons Xx

• 16 Januari 2014 - 14:20

Chloë:

Heerlijk Linda, veel plezier! X

• 16 Januari 2014 - 17:49

Marja:

Leuk weer die gezellige verslagen lezen. veel plezier daar.
    Over onze gewonnen reis hoor je nog wel, was wel super! Burgemeester van Bodrum was erbij.
    Sta ik mee op de foto. Goede reis verder en tot je volgende verslag.

• 16 Januari 2014 - 20:19

Anouk:

Oh wat ben ik jaloers op je! Ga lekker genieten van Mexico en natuurlijk het strand en tot over 4 weken (is korter dan een maand, maar dat wil je vast niet horen..

• 19 Januari 2014 - 13:56

Floor:

Taco's en zo... Je reis kan slechter beginnen ;) de foto's op fb zagen er ook al leuk uit! Veel plezier met de rest VD reus, benieuwd naar de volgende verhalen en foto's. X