Het hoogseizoen is begonnen - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Het hoogseizoen is begonnen - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Het hoogseizoen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Juli 2012 | Turkije, Marmaris

Merhaba!!

Het is druk hier in Marmaris. Hoogseizoen is nu echt begonnen... Erg leuk en gezellig, maar ook erg hard werken!

Veel vluchten die aankomen, dus vaak op pad naar het vliegveld. Daarna natuurlijk ook de welkomstinformaties geven en de bezoekmomenten gaan gewoon door en zijn vaker ingepland nu er meer gasten zijn. En nu is het natuurlijk ook gezellig druk met alle avondprogramma's van gogo waar wij aan meedoen. Dat betekend 2x in de week een kroegentocht en de hot 'n tropical dutch night mee begeleiden. Ook is er de Totally Summer waar elke week vette dj's draaien waar wij ook aan meehelpen.

Gelukkig ben ik nog maar 1x op mijn noodtelefoon gebeld snachts, maar ook dat hoort natuurlijk bij het werk als reisleidster.

Maar ik klaag niet hoor.. Nu ik dit typ zit ik namelijk lekker aan het strand met een bruchetta en een fruitshake voor mijn neus te genieten van mijn vrije tijd :) Vanavond om 20uur hoef ik pas naar kantoor en naar het vliegveld toe. Verder heb ik gister een relaxt dagje vrij gehad aan het strand een half uurtje rijden buiten Marmaris. Supermooi rustig strandje waar we vanaf de parkeerplaats met de tractor heen werden gebracht.

Verder is Alberto Stegeman ook echt gearriveerd in Marmaris. Dus dat wordt even afwachten of ik te zien ga zijn op tv komend najaar haha.

Nu ga ik weer even heerlijk genieten van de zon!!
Gule gule!

Xxx

  • 24 Juli 2012 - 19:18

    Annemiek:

    Linny!
    Leuk weer een verhaaltje:) Druk druk zo te horen, de tijd vliegt voorbij! Maar als ik alle verhalen hoor, heb je het prima naar je zin daar! Geniet van je vrije tijd, het leuke werk en de heerlijke zon! Dikke kus uit Portugal!

  • 24 Juli 2012 - 19:18

    Annemiek:

    Linny!
    Leuk weer een verhaaltje:) Druk druk zo te horen, de tijd vliegt voorbij! Maar als ik alle verhalen hoor, heb je het prima naar je zin daar! Geniet van je vrije tijd, het leuke werk en de heerlijke zon! Dikke kus uit Portugal!

  • 25 Juli 2012 - 15:12

    Hallo Linda:

    We hebben je kaart ontvangen nog bedankt er voor
    Wij maken het allebei nog goed hoor gelukkig
    Verder de hartelijke groetjes

    Opa en Oma Ham

  • 25 Juli 2012 - 17:14

    Mammie:

    op het moment dat ik dit schrijf heb ik net een weekje Marmaris geboekt JOEPIE, dus 26 september vliegen pa en ik naar je toe.
    Wij willen natuurlijk dat mooie strandje ook wel zien,of is dat prive terein.
    Het gaat je goed zo te horen, geniet er maar lekker van wij genieten van jou verhaaltjes.
    groetjes en een dikke kus van ons

  • 25 Juli 2012 - 17:14

    Mammie:

    op het moment dat ik dit schrijf heb ik net een weekje Marmaris geboekt JOEPIE, dus 26 september vliegen pa en ik naar je toe.
    Wij willen natuurlijk dat mooie strandje ook wel zien,of is dat prive terein.
    Het gaat je goed zo te horen, geniet er maar lekker van wij genieten van jou verhaaltjes.
    groetjes en een dikke kus van ons

  • 25 Juli 2012 - 17:15

    Mammie:

    op het moment dat ik dit schrijf heb ik net een weekje Marmaris geboekt JOEPIE, dus 26 september vliegen pa en ik naar je toe.
    Wij willen natuurlijk dat mooie strandje ook wel zien,of is dat prive terein.
    Het gaat je goed zo te horen, geniet er maar lekker van wij genieten van jou verhaaltjes.
    groetjes en een dikke kus van ons

  • 25 Juli 2012 - 17:27

    Floor:

    heee lin

    vanuit n hostel in rosario argentinie zeg ik wauw wat n drukte daa bij jou in turkije!!wel gaaf! ik kom net uit mn bedje rollen na een gebroken nacht in ee n bus van uruguay terug naar argentinie, slechts 10 uur reizen:P maar ik klaag ook niet hoor, want morgen reizen we weer door naar en heel gaaf natuurgebied op de grens bij chili! joepieee!!

    zet um op daar meid en tot in t najaar. dan hebben we allebei vast veel verhalen te vertellen!!

    kus

  • 29 Juli 2012 - 23:01

    Anouk:

    Lin! Fijn om te horen dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt! Super leuk als die feestjes waar je heen moet! Vervelende baan heb jij ;) Zorg er maar voor dat Alberto weinig te doen heeft daar. Maar daar heb ik alle vertrouwen in. Morgen even lekker facetimen en bijkletsen! Truste, xx

  • 01 Augustus 2012 - 10:36

    Angela:

    He meid,

    De verhalen worden steeds kleiner hihi.
    Maar leuk om weer via de site een berichtje te lezen. Je bent goed bezig met je kroegentochten en leuke uitjes. De foto's zien er ook leuk uit en je bent al aardig bruin aan het worden...
    Hoop dat de warmste temperaturen ver voorbij zijn, want 50 graden is niet echt lekker lijkt mij.
    Vond het super leuk een kaartje van je te ontvangen!
    Werkse en genietse van je tijd op Marmaris en als je terug bent kletsen we en eten we snel Sushi!!

    Dikke kus xxx

  • 04 Augustus 2012 - 18:51

    Marja Odijk:

    Hee, super leuk om weer wat te lezen over je !
    Wij zijn op vakantie geweest naar spanje. daar op de boulevard zagen we een kroegen tocht voorbij lopen van een jongeren organisatie. Moest ik gelijk aan je denken. ha wel vervelend werk zeg!
    groetjes van Edwin en Marja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 860
Totaal aantal bezoekers 35177

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: