Nog een laatste maand genieten - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu Nog een laatste maand genieten - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Linda Ham - WaarBenJij.nu

Nog een laatste maand genieten

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2012 | Turkije, Marmaris

Gunaydin!

Nou.. Dat schiet op ineens... Nog maar minder dan een maand en dan ben ik alweer terug in het Nederlandse land. Regen en kou maar ook al mijn lieve familie en vriendinnen weer zien.
Want er waren afgelopen maand zeker momenten dat ik veel liever bij mijn familie was dan hier.. Gelukkig hebben we telefoon en internet en kan ik dan echt gaan aftellen...

Het laatste berichtje is al even geleden, maar zoals dat bericht ook al liet weten heb ik het erg druk gehad. Het hoogseizoen is nu al een paar weken voorbij. De laatste gogo reisleiding is 28 aug naar huis gegaan en morgen gaat de laatste xtravel reisleiding ervandoor en dan zijn we echt weer met zijn drietjes over.
Ik vond het echt super om de anderen te leren kennen, heb echt mega veel lol gehad, de slappe lach had ik hier zowat dagelijks dankzij alle grappige dingen die ons overkwamen.

Druk hadden we het zeker, veel te doen overdag en snachts in de barstreet te vinden. Dat begon vooral de laatste week van het hoogseizoen wel zijn tol te eisen.. Het was maar goed dat de avondprogrammas nu gedaan zijn en we weer gewoon kunnen slapen af en toe.

Vorige week heeft het hoofdkantoor gevraagd of het wel nodig was met zijn drieen te blijven tot het eind van het seizoen.. En dat bleek inderdaad niet echt nodig. Dus nu vlieg ik op 3 oktober waarschijnlijk met mijn ouders mee terug naar Nederland. Dan kan ik ze in mijn laatste week rondleiden door Marmaris en alles laten zien waar ik het steeds over heb.

Heb er echt veel zin in dat ze komen, maar dat betekend ook meteen dat mijn tijd er hier op zit en daar wil ik stiekem helemaal nog niet aan denken.. Wat ga ik in godsnaam doen in Nederland? Wat wil ik? Hoe ga ik, met al die bezuinigingen, ooit ergens werk vinden?
En natuurlijk ga ik mijn lieve collegaatjes missen!!

Afgelopen weekemd ben ik namelijk een beetje ongelukkig van de trap gevallen en deed mijn rug enorm zeer. Echt superlief waren ze allemaal voor me. Dali ging met me mee naar de dokter, sjouwde mn spullen, bracht me eten en drinken en mn spulletjes uit mijn eigen appartement omdat ik ergens anders logeerde. Marco en dali zorgden er ook voor dat al mijn werkzaamheden verdeeld werden en ik dus niet mijn bed uit hoefde. En iedereen van het kantoor was heel bezorgd. Echt superfijn om al die mensen hier om me heen te hebben.

Nu ga ik nog even 3.5 week genieten van het werk, het weer, de mensen, het lekkere eten en gewoon mijn leventje hier in Marmaris!!

Tot begin oktober allemaal :)
Gule gule
Xxx

  • 07 September 2012 - 13:29

    Annick:

    Hey Lin,

    Wat gaat de tijd snel zeg! Ik snap dat het een heel dubbel gevoel is om terug te moeten, maar je kunt het wel op een leuke manier afsluiten met je ouders. En jij vindt wel weer werk hier hoor dat weet ik zeker! Geniet nog van de laatste weken met je collega's en ik hoop dat het al wat beter gaat met je rug.
    Xx

  • 07 September 2012 - 15:18

    Mamma:

    Hoi meisie, nou jij kijkt er naar uit dat wij komen maar wat denk je van ons, we zijn aan het aftellen.
    Wij vinden het super dat we je mogen komen ophalen deze keer niet van schiphol maar uit Marmaris .
    JOEPIE
    En zeker weten dat je werk vind in Nederland.
    Dikke kus van ons

  • 07 September 2012 - 19:34

    Angela:

    He meid,

    Zoo gaat idd snel zeg... Maar wat leuk dat je met je ouders mee terug kan. Kan je ze eerst nog je werkplek laten zien en alle plekjes waar je alles van af weet!
    Geniet nog maar even van je laatste weekjes en ik hoop ook dat je een werkplekje bij ons in de buurt vind ;-)
    Ik kijk nu al naar 12 oktober uit!! Veel plezier nog en probeer zoveel mogelijk zon en warmte mee naar hier te nemen hè.

    Dikke kus x Angela

  • 07 September 2012 - 20:03

    Marja:

    Zo leuk, weer een stukje van je te lezen.
    Geniet van alles nog en geniet zeker van je ouders als ze er zijn
    .
    En die baan komt er wel joh, anders hebben ze ook nog reisleiders nodig in Oostenrijk!!(grapje) maar wel leuk daar hoor.!
    Groetjes marja

  • 08 September 2012 - 14:03

    Anouk :

    Linnie! Heel veel plezier nog de laatste weekjes! Geniet nog even lekker van je werk en straks ook van de tijd dat je ouders er zijn. Nog lekker even niet nadenken over wat je straks in Nederland moet gaan doen, want dat zie je dan wel weer! Komt vanzelf goed! Nu echt tot snel! Dikke kus

  • 13 September 2012 - 18:01

    Flo:

    Jeeeeh Linnie bijna thuis!

    Maar denk jij nog maar vooral aan GENIETEN DAAR!

    Tot snel, joepieeeeeeeeeeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Linda

Actief sinds 17 April 2008
Verslag gelezen: 644
Totaal aantal bezoekers 35179

Voorgaande reizen:

23 Maart 2015 - 01 November 2015

Reisleidster op Gran Canaria

13 April 2014 - 30 Oktober 2014

Reisleidster in Marmaris #3

14 Januari 2014 - 12 Februari 2014

Rondreis door Mexico

13 April 2013 - 30 Oktober 2013

Reisleidster in Marmaris #2

09 Mei 2012 - 31 Oktober 2012

Reisleidster in Turkije

21 April 2011 - 15 Mei 2011

Rondreis door Azië

30 April 2010 - 14 Mei 2010

Thailand

02 December 2008 - 18 Februari 2009

Ghana

Landen bezocht: